Lyžiarsky: ako prísť za týždeň o koleno, píšťalu a 12 párov nervov


Dobré predpoludnie prajem :)
Len pred chvíľkou som vstala, vrátila sa z obchodu (kde som bola po samé bio veci, v pondelok chcem ukuchtiť niečo ukrutne zdravé a chutné, pretože v Hoteli Morava kde sme bývali varili úúúúplne úúúžasne a ja som žrala ako kôň, takže je čas vrátiť sa späť k tomu, čo uznávam :D), natrela si koleno a natiahla ortézu. Zošit z bioly som nechala v Lomnici a čakám, kým mi ho s ostatnou batožinou donesú, a keďže vďaka presilenému kolenu nemôžem ani cvičiť, sedím tu a idem vám napísať, aký mám za sebou týždeň.

Kde som to vlastne bola a prečo?
Už štvrtý rok naša škola odmeňuje dvoch najlepších študentov z každej triedy výletom, ako to voláme my: nerd tripom. Obvykle sú to 2-3 dňové výlety. Ale keďže štát tento rok poskytol dotácie na lyžiarsky, nás (bifľošov, odmenených, šprtov, whatever) strčili ku prvákom a poslali lyžovať s nimi.



Aby bolo jasné, nelyžujem. Naposledy som stála na lyžiach v cca 7 ročníku ZŠ a odvtedy nič. Tešiť sa teda na lyžovačku? Echhh... Keďže som však premotivovaná a aktívna, čoskoro som sa dostala do určitého režimu a chytilo ma to. Za najhoršie som považovala chodenie v lyžiarkach a moja pravá píšťala so mnou absolútne súhlasila, že niet nič horšieho.


Samotné lyžovanie však bola sranda, najmä po tom čo som sa do toho dostala. Ako najstarší začiatočník (smutné) som dostala na starosť pár lepších začiatočníkov a spolu sme brázdili svahy. To sa mi už páčilo viac, ako čakať celú skupinku! Pretože pri takomto čakaní, som sa dokonca stihla skamarátiť s farárom  (seriozne s nami na lyžiarák poslali farára, samozrejme som sa smiala, že keby niečo, aspoň máme po ruke posledné pomazanie). My sme si totiž fakt nesadli keď nás učil, ale teraz sme, vraj,  začali odznovu. Ak by ma kamarátky nechali na svahu samú dlhšie, možno by som začala mať rada aj inú osobu, ktorá s nami bola. To sa ale nestalo, uff.
Hoci sme boli na lyžiarskom, niekto usúdil, že tretí deň je potrebné nás vziať niekam inam. Streda je vraj kritický deň, tak teda dobre. Poobednú návštevu Aqua City im musím schváliť. Rozhýbala som všetky svaly v plaveckom bazéne, užila si saunu aj vírivky... (Profesor: Krásny výhľad na Tatry, že Saška? Ja(bez okuliarov, absolútne slepá!): Hej?? Kde?) A úplne unavená sa vrátila na hotel, kde nás zabili faktom, že diskotéka v Humne je povinná.
Po a) netancujem. Po b) tancujem len keď pijem. Po c)už mesiac nepijem.
Hľadali sme dôvody prečo neísť: chceme spať, ujde nám nové Búrlivé víno a podobne. Nič neprešlo a tak sme šli. Okay, brutálne som sa nasmiala na niektorých tancujúcich, prevažne z profesorského zboru, a na mojej kamarátke, ktorá tieto kreácie dokonale napodobnila. A uznávam že Humno je fakt peckové, ale nie pre osobu, ktorá celý týždeň chodila spať o 9tej lebo bola rozbitá ako čínsky porcelán.

 Napriek tomu, že som netancovala, hoci som sa v jednom kritickom momente ocitla v kruhu profesorov (cestou na záchod!), stačilo môjmu telu aj plávanie a lyžovanie, aby sa mi vo štvrtok večer ozvalo koleno. Vstávala som z  WC , keď sa mi podlomila noha a ja som skoro spadla späť. A potom zas a zas. Natrela som si ho krémom a nechala to tak. Večer sa mi ale podlomilo pred všetkými v jedálni a ja som sa začala cítiť ako invalid. Saška nenos stoličky, Saška obíď ten kopček, Saši ako budeš zajtra lyžovať? V pohode, koleno je síce kus v keli, ale to za pár dní prejde. Piatok som si odlyžovala bez problémov, hoci som si pri prvých jazdách cítila koleno v každom oblúčiku, a cestou na hotel som sa zohla po lyžu a ledva som opäť vstala.
Napriek  tomu zastávam názor, že fakt, že viem lyžovať bez toho, aby som ublížila sebe či iným, prevážil nad stratou funkčnosti môjho tela, dúfajme, že dočasnou.

A ako som stratila 12 párov nervov? Povedzme to v skratke: vždy sa nájde človek, ktorého naozaj nemáte radi, nesadol vám a podobne. Pri troche šťastia ho stretávate len občas, pri kope smoly (karma!) často. A niekedy sa s viacerými takýmito ľuďmi ocitnete na týždeň v prírode. 
Našťastie som ale so sebou mala aj skvelých ľudí, ktorých fakt môžem, takže sa to všetko ako-tak vyrovnalo! 

Môj konečný dojem z lyžiarskeho je teda asi taký, že to rozhodne stálo za to, a že na našej škole sa určite oplatí učiť! Pretože zažiť týždeň v Tatrách, prakticky zadarmo, to sa naozaj oplatí zažiť :) O to viac ma tento výlet potešil, pretože bol môj posledný na tejto škole. Teraz ma čaká už len maturita...
Ale nekazme si peknú sobotu myšlienkami na školu! 








PS: fotky sú až na poslednú mobilovky :) Každopádne verím, že sa páčili.

Comments

  1. Začnem odpoveďami na tvoje otázky. Okej? ;) V Kauflande brigádujem, ale až zajtra začínam. Tie medvede sú kamarátky a jej súrodencov a sú...z Kauflandu :D...Každoročne pred Vianocami tam sú, a pozor, len za 10 Eur. Preto sa vypredajú tak rýchlo, že si ani takmer nikto nevšimne, že tam vôbec boli :D :D A v lete by som šla možno do Talianska, a možno aj do Londýna :3
    A teraz k článku. Fotky sú prekrásne, jeden by neveril, že nie sú zo zrkadlovky :O
    Som rada, že žiješ a prajem tvojmu kolenu skoré uzdravenie. Škoda, že my na škole takéto odmeny pre bifľošov nemáme. Inak, keď sme boli v prvom ročníku na lyžiarskom, tiež som mala problém s kolenom a s oboma píšťalami...takže nie si sama ;) Skamarátiť sa s farárom je celkom skvelé. My sme zas mali v pohode kaplana, čo nás učil latinčinu.

    BTW - uži si polročnú prázdninu :)

    http://allm.blog.cz

    ReplyDelete
  2. Poďme si dať spolu HSM maratón :D Aj ja by som si to už fakt pozrela teda :D už asi 3 mesiac nad tým rozmýšľam a furt nie je čas.
    Tak ja na rozdiel od teba nelyžujem vôbec, v živote som stála na lyžiach asi 2x :D
    Ejha, so zdravším životným štýlom si sa rozhodla aj vyradiť alkohol?
    Na to, že si fotky fotila na mobil sú úplne skvelé :D
    http://janeismystery.blogspot.sk/ a http://willieho-skaza.blog.cz/

    ReplyDelete
  3. Oni s vami fakt poslali farára? :D :D :D Tak toto ma dostalo :D
    V dobrom ti závidím všetky tieto nerd tripy! Hlavne tento vyzerá maximálne skvelo a úžasne. Podobne som na lyžiach nestála od základky a niekedy mám (mierne samovražedné) tendencie ísť si to znova skúsiť. Ale to sa už asi nestane :D

    Čo sa týka Mediátora - je to cool séria, skús :)

    P.S.: Chystá sa nejaký HSM maratón? Aj ja sa hlásim! :D

    ReplyDelete
  4. Kedy si sa presťahovala???

    No, ale Tatry... Krása (ako inak, Tatry iné byť nemôžu). Lyžiarsky som si zažila na základke. Nebolo to najhoršie na svete, ale ani niečo, čo by som si túžila zopakovať. Síce som skončila najhoršie (akože minimálne zdokonalenie) zo 70+ deciek a takmer denne mi na svahu tiekla z nosa krk (najživšia spomienka), hm, sladké časy v mizernom kolektíve.
    Rozhodne si si to užila viac =) Dúfam, že to koleno sa ti čím skôr zlepší.

    Btw, neboj, že by sme sa ešte v blogovom svete nestretli (viď môj okamžitý príchod). Dianie okolo svojho miestečka ostražito kontrolujem, aj keď ešte vždy sa necítim na vyvolanie nejakých starých aktivít =)

    ReplyDelete
  5. Tak ako súhlasím s tým, že nepiť je lepšie :D Ale zase mne sa stalo, že som sa opila iba raz a odvtedy si už dávam pozor (a hlavne si nemyslím, že som nesmrteľná/neopiteľná) :)
    Jednoznačne som za HSM maratón, povedzte si kde a kedy (and we'll make it happen)
    Náhodou tie pesničky sú super :D ale na verejnosti by som sa asi tiež hanbila čo je dosť odveci, lebo úprimne všetci sme kedysi fičali na HSM akurát teraz sú všetci príliš cool aby sa k tomu priznali :D :D

    ReplyDelete
  6. Páni, ty fotky jsou tak krásný... miluju zimu a tuhle krásnou přírodu! Úžasně fotíš a zvlášť, když jsou to fotky z mobilu, to musíš mít super mobil :D můj by tohle nezvládl ani omylem.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts